kurzor

2014. július 31., csütörtök

Chapter 32

Sziasztok! :D Nos szeretném ezt az egész monológot azzal kezdeni, hogy tegnap chatbe jött egy olyan komment miszerint valaki, bizonyos "R" azt írta, hogy imádja a blogom, de jobban szerette akkor olvasni amikor Oli és Merci nem voltak együtt. Nos ami azt illeti ezzel Én is hasonlókép vagyok. Amikor elkezdtem ezt a blogot úgy gondoltam, hogy egy romantikus blogot fogok írni, de ahogy jöttek az ötletek a bonyadalmakkal, vitákkal kapcsolatban egyre jobban kezdtem élvezni a blog írást. Aztán miután össze jöttek rájöttem, hogy nem nagyon megy ez a romantikus része a blognak. Mármint, hogy nem nagyon tudok romantikus részt írni, csak magamban kigondolni. De hát ízlések és pofonok. A lényeg, hogy amíg vannak olvasók és kommentezők addig akár megy a romantikus írás akár nem imádok blogot írni, fogom is írni, és próbálok bele vinni a romantikába egy kis bonyodalmat is a történet során. Na meg egy kis veszekedést és egyebeket, de erről többet nem mondok majd ti megtudjátok idővel. ;) Nagyon köszönöm a komikat és az oldalmegtekintéseket és Jó Olvasást a hosszú monológom után az új részhez! A kövi rész hétfőn jön :D Puszi: Brigii
 

Olivérrel való beszélgetésünk után fekeltem a kanapéról és a konyhába mentem. A telefonomat ami már elég jó állapotban volt ahhoz képest, hogy 3 órája tejben ázott az asztalra tettem és
és amíg vártam, hogy betöltse rajta a Facebookot a hűtőhöz mentem. Valami finomság után kutatva turkáltam bene, de nagy szomorúságomra kongott az ürességtől. Felkaptam az asztalról a fehér iPhone-t majd tárcsáztam Olit. 
-Szia Cica! Gyorsan mond, mert mindjárt jelenésünk van - hadarta izgatottan. 
-Szia Muki! Csak azt akarom kérni, hogy mikor jöttök hazafelé ugorjatok már be Tescoba vagy Auchanba és hozzatok kaját, mert üres a hűtő.
-Üres? - kérdezte döbbenten.
-Igen üres sajnos. Akkor hoztok kaját? 
-Persze. Na mennem kell ne haragudj. Szeretlek szia! - hadarta aztán hatalmas sikítást hallottam a háttérből. 
-Jól van én is Szeretlek szia! - mondtam aztán kinyomtam. Átmentem a nappliba és beültem a tévé elé. Kapcsolgattam a csatornák közt aztán találtam valami természet filmet és azt néztem. Az idő lassan eltetl és ideje voltkészülődnöm a futáshoz. Magamra vettem aszokásos ruhámat, a hajamat lófarokba kötöttem a fejem búbjára. Bezárva magam mögött az ajtót futni kezdtemegészen a park felé ahol Betty már a padnál várt.
-Szia! Na kitakarítottál? - köszöntöttem mosolyogva. 
-Szia! Igen képzeld - vicsorgott mire felnevettem. 
-Hallod nincs otthon kaja - meséltem neki szomorúan.
-Te jó ég! Most mi lesz? - drámázott nevetve.
-Az, hogy éhen halok! - tártam szét a kezem. - 2 órája nem ettem.
-Te szegény - csóválta meg a fejét aztán neki lódult a futásnak. Én is hasonlóan tettem aztán a zöld füvön át rohantunk. A tűző napon pillanatokon belül izzadni kezdten, a felsőm a hátamon a bőrömhöz tapadt, a nadrágom feszült rajtam, a lábam csúszkált a cipőben. Holnap biztos, hogy rövid nadrágban és topban jövök futni... Futás közben beszélgettünk Oliról és Ya Ouról, a banga melegről, és még sok másról. Mint mindig most is igen jó eredménnyel végeztünk amiért büszke voltam magunkra. Fáradtan búcsúztunk el egymástól aztán sietősen hazamentem. Minnél hamarabb megszabadultam a rám ragadt ruháimtól és a fürdőbe mentem. Mivel bőven volt időm teleengedtem a kádat forró vízzel, beleöntötem egy nagy adag tusfürdőt, a telefonomon bekapcsoltam valami jó zenét és beleültem a meleg, habos vízbe. Engedtem, hogy a hajam a vízet ért bőrfelületemhez tapadjon, hátradöntöttem a fejem és lehunytam a szemem. Kezdtem álmos lenni, és lehet, hogy kéne párórát aludnom mielőtt elmegyek a munkába. Egy hatalmas ásítás közeoette lejebb csúsztam a kádban és oldalra fordítottam a fejem.
Ijedten pattantak ki a szemeim aztán kezeimmel a kád szélébe kapaszkodtam és felültem. A telefonomon megnézve az időt rájöttem, hogy másfél órán keresztül áztam a vízben. Úristen! Mi lett volna ha belecsúszok és megfulladok?! Felálltam a kádban, a telefonomon a zenét kikapcsoltam, a testemről a habot lesöpörtem aztán magamköré csavartam a törölközőmet. Kihúztam a dugót a kádból aztán elhagytam a fürdőszobát. Előkotortam a szekrényemből a munkaruhámat majd miutn szárazra töröltem mindenemet felöltöztem. Egy füstös mégis finom sminket tettem fel, a hajamat kivasaltam majd magamra kaptam a magassarkúmat. Amint kiegyenesedtem a hasam megkordult. Enni kéne valamit... Csak sajnos semmi nincs itthon. Viszoont! A munkahelyem fölött van egy étterem, onnan tudnék rendelni kaját magamnak és ott este meg tudnám enni. Na ez jó ötlet...
Táskámat a vállamra véve, bezártam a lakás ajtót és elindultam a Rio-ba. Hogy ne teljen unalmasan az utam, neki álltam fél füllel zenét hallgatni. Halkan szólt Jennifer Lopez nekem pedig kezdett hiányozni Olivér. Ajj csak legyen vége a ma esti műszaknak...
-Szia Merci! - köszöntött Tomi mikor megállt előttem. - Gyere, mert Ákos beszélni szeretne velünk valamiről.
-Szia! Jövök már - indultunk meg egyszerre majd lesétátunka  lépcsőn az alsó szintre.
-Éljen Merci is megérkezett végre! - csapta össze a tenyerét Ákos a főnökünk. Kissé idegesnek tűnt. - Szóval, azért hívtam ösze mindenkit, mert szeretném bejelenteni, hogy egy új munkatársatok lesz. Bencének hívják, nemsokára megérkezik. Ki vállalja, hogy betanítja? - kérdezte körbenézve. Senki nem jelentkezett mire megint öszecsapta a tenyerét.
-Oké akkor én választom ki - mondta majd kezdett körbe nézni ismét. Csak ne engem, csak ne engem, csak ne engem...
-Merci vállalja - nézett rám anélkül, hogy megkérdezett volna és Én beleeggyeztem volna. 
-Rendben főnök - mondtam.
-Na ezt mászeretem. Jó munkát az estéhez, húzzatok bele, Merci Tepedig gyere ide - emelte fel a mutatóujját majd hívogatni kezdett vele. Odasiettem hozzá majd félrevonultunk.
-Szóval ha Bence megérkezik szólok neked. Te pedig megmutatod neki a dolgokat és a felettese leszel - dirigált.
-Oké rendben - bólintottam. - Lepakolok és neki állok dolgozni. Ha megérkezik betanítom - mondtam.
-Rendben van. Ezt már szeretem - pakolgatta meg a vállam mire az öltző felé siettem. A szekrényemhez érve kivettem a táskámból, a telefonomat, rendeltem magamnak kaját, és a fontos dolgaimat zsebre tettem. Bedobtam a táskát a szekrénybe aztán bezártam és a kulcsot a zsebembe tettem. Mikor kimentem a pulthoz köszöntem Bettynek és sietősen a kezembe kaptam a seprűt. A padlóról összesöpörtem a szemetet aztán a kukába ürítettem a lapátról. A törölgetésel folytattam aztán áttértem a kis asztalok letisztításához. Mikor végeztem ezekkel,kipakoltam az Én pultrészemhez a kellékeimet, elmosogattam a poharakat, kipakoltam a keverő poharakat, szívószálaat, gyümölcsöket, jeget. 
-Merci! - kiabált Ákos mellette egy másik emberrel mire feléjük indultam. Ahogy egyre közeledtem kezdtem teljesen látni afiút. Magas (jó magas), felállított fekete hajú, kigyúrt, teletetovált test, fekete szerkó. A beállása pedig széttárt lábak, keresztbe font karok, méregető tekintet. Akár Hulk Hogan fiatalon bajusz nélkül.
-Szóval, MerciŐ itt Bence, Bence Ő itt Merci - mutogatott köztünk.
-Szia Jakab Mercédesz! - nyújtottam felé a kezem.
-Szia Takács Bence - fogta meg finoman majd megrázta egy mosoly kíséretében.
-Bence, ő lesz a felettesed. Merci ahogy megebszéltük - biccentettmajd távozott.
-Szóval ez itt az Én részem a pulton - mondtam mikor az említett részhez értünk. - A sör csapolás ilyenek megy ugye?
-Persze - bólintott. 
-Koktél keverés? 
Újabb bólintás. 
-Oké a raktár az itt van - indultam meg azzal a szándékkal, hogy kövessen. Benyitottam a hatalmas nagy fehér ajtón ahol kissé hidegebb volt mint kint, majd a polcok felé igyekeztem. - Minden sor fel van cimkézve - húztam végig a kezemet a polcokon majd megfordultam. Bence arcával találtam szembe magam, meglehetősen közel állt hozzám. Tekintetévelpárszor végig mért mire kezdtem kínosan érezni magam.
-Ööö menjünk ki a többiekhez, ismerkedj meg velük is - indultam a bejárat felé éssietősen kimentem.
-Srácok Ő itt Bence! - mentem oda a pult végéhez mögöttem az említett személlyel.
-Sziasztok! - köszönt nekik mosolyogva.
-Hali Kinga vagyok - hajolt át a pulton barna hajú munkatársam majd kezet ráztak. Mindenki váltott vele pár szót aztán befogtuk Őt is a takarításba. Iszonyat gyorsak voltunk ahhoz képest, hogy máskor mindig el vagyunk hazava. A kajám megérkezett amit hamar be is lapátoltam és már csak arra eszméltem fel, hogy a pult mögött állok, szolgálom ki a vendégeket és közben a raktárban történteken rágódom. Mégis mi volt ez az egész?
Sorban szolgáltam ki a vendégeket és most sokkal lassabban telt az idő mint ahogy szokott. Mindeb egyes pillanatban az órára pillantottam, de a mutatók nem mozdultak. Kicsattanó örömmel tettem a mosogatóba az utolsó poharat és indultam az öltző felé. Előtte viszont elbúcsúztam Bettytől  és a többiektől aztán villám gyorsasággal hagytam el a Riot. Akármilyen fáradt is voltam percek alatt értem haza. Az ajtóhoz érve a magassarkúmat levettem a lábamról, bezártam a fa szerkezetet és úgy mentem a szobámhoz. Az ajtón keresztül halvány fény szűrődött ki mire egy mosoly telepedett az arcomra. Óvatosan nyitottam be majd a táskámat a székre tettem. Az ágyamon lévő púphoz mentem amiből csak egy szőke fej látszódott. Leguggoltam a parkettára és egy aprócska puszit adtam az arcára. Egy halvány mosoly jelent meg az arcán majd fészkelődni kezdett. Lassan nyitotta ki a szemeit majd amint meglátott derekamnál fogva magára rántott. 
-Szia Kicsim! - mosolygott aranyosan majd megcsókolt.
-Szia Muki. Nem akartalak felkelteni csak egy puszit akartam adni - simítottam meg az arcát.
-Nem baj. A lényeg, hogy itt vagy végre
-Mindjárt jövök csak le fürdök, mert tiszta büdös vagyok - szagoltam meg magam fintorogva. 
-Neee - nyafogott. - Ne menj el! 
-Muszáj Muki. Nagyon büdös vagyok. Igyekszem oké? - pusziltam meg az arcát.
-Jó, de siess - csapott a fenekemre.
-Hé - hőköltem fel mire csak elmosolyodott. 
-Na menj - hessegetett mire mosolyogva felpattantam és pizsimmel a kezemben a fürdőbe mentem. Magamra zártam az ajtót és gyorsan a tus tálcába pattantam. Villám sebességgel mostam meg magam, mindenhol, fogat mostam majd felkaptam magamra a fehérneműt és a pizsit. A törölközőt kiterítettem, a villanyt leoltottam és visszamentem a szobámba. A sminkasztalom előtt megállva kifésültem a hajam és egyből az ágyba feküdtem.
-Milyen napod volt? - kérdezte miközben magához húzott.
-Unalmas, fárasztó. Neked?
-Fáraszto, de jó - mosolyodott el majd megcsókolt. Ajkai úgy falták az enyémet mint kisgyerek a csokit Nekem kezdett valami furcsa érzésem lenni.
-Mi az? - kérdezte mikor ajkaink elváltak. 
-Semmi, csak tudod olyan furcsa ez az egész - mondtam lassan és felültem. - Ez az egész. Nem gondoltam volna, hogy egyszer eljön ez a pillanat. Az, hogy így együtt vagyunk, hogy megcsókolsz, Én is téged, fogjuk egymás kezét, ölelkezünk meg ilyenek. 
-Figyelj nekem is furcsa, mert pár napja még veszekedtünk, meg történtek dolgok, de ez nekem most tetszik - ült fel az ágyon. - Neked talán nem? - kérdezte csalódottan. Mégis miket beszél?
-Dehogyis. Szó sincs ilyesimről csak tényleg az, hogy furcsa ez az egész. De tetszik - mosolyodtam el majd megfogtam a kezét.
-De ugye nem bántad meg azt, hogy igent mondtál nekem? - kérdezte mire döbbenten néztem.
-Dehogy! Életem legjobb döntése volt - húztam magamhoz és megcsókoltam.
-Akkor jó - mosolygott majd kezeit szorosan derekam köré fonta és végig fektetett az ágyon.
-Szeretlek - suttogta majd belepuszilt a nyakamba.
-Én is szeretlek - mosolyogtam mire mellém feküdt és szorosan magához húzott.
-Jó éjszakát! - adtam neki egy utolsó csókot.
-Jó éjszakát - kapcsolta le a lámpát és kényelembe helyezte magát. Lehunytam a szemem és percek alatt nyomott el az álom.
-------------------------------------

8 megjegyzés:

  1. Hát ez még mindig cuki.Imádom.Siess gyorsan a kövivel. :))) ♥

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jooooo *-* Nem tetszik ez a Bence -.- Oli meg Mercinuber edesek.Nagyon jol megirod a romantikus reszeket is ne aggodj.;) Varom a folytatast :* ♥♥♡

    VálaszTörlés
  3. Koszonon <3 huu hat nagyon elszomorit ez a ket komi. Maskor mindig tobb szokott lenni. Lehet bba kene hagynom a blogot nem tudom...:/ a chatbe is akik komiztak kezdik unalmasnak talalni a blogot.....

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon jó! De most ide figyelj! Amiket írnak az olvasók meg olvassák a blogot és rossz komit írnak eggyik füleden be másikon ki! s nem hagyd abba a blogodnak az írását... Nagyon jól írsz és ezért egy kicsit irigykedek. Hajrá így az írással. :) ;)

    VálaszTörlés
  5. Nekem nagyon tetszik a blog :) Szerintem folytasd!:)

    VálaszTörlés
  6. Szia ! Nekem nagyon tetszik a blogod , mindig várom az új részeket . Nagyon jól írsz!!:))

    VálaszTörlés
  7. Imádom a blogodat, nagyon jól írsz! Bocsi, hogy csak most írok, de nem voltam a múlt héten net közelben, és csak telóról tudtam olvasni , tegnap meg totál kiment a fejemből :(

    VálaszTörlés