kurzor

2014. július 25., péntek

Chapter 30 : Ketten

Sziasztok Manók! Köszönöm a sok komit az előző részhez! Nagyon megleptetek vele:D Sikeresen megérkeztem Kecskemétre a rokonokhoz ahol van laptop és tudok új részt hozni:D Nagyon nagyon köszönöm a komikat és az oldal megtekintéseket. Nagyon szeretlek titeket <3 Remélem mindenkinek jól megy a nyár. Kicsit rövid lett a rész, de ígérem a következő hosszabb lesz. Na Jó Olvasást! Puszi: Brigii



* Patocska Olivér*

Az elmúlt percek voltak életem legboldogabb pillanatai. Soha nem éreztem még magam ilyen boldognak és felszabadultnak. Már majdnem kezdtem feladni a reményt, hogy talán soha nem kapok választ a kérdésre, de tartotta bennem a lelket az, hogy az utóbbi napokban ilyen jóban lettünk. A bűntudatom és a önmagam okolás a történtek miatt Merci segítségével elmúlt. Mindig mondta nekem, hogy ne okoljam magamat és, hogy nem az Én hibám. Nos szerintem ez még mindig nem igaz. Akármikor eszembe jut az az egész görcsbe rándul a gyomrom. A lehető legrosszabb érzés amit senkinek nem kívánok. De nem is szeretnék erre gondolni. Csak a jelenre akarok koncentrálni és a karjaim közt fekvő gyönyörűségre. Leírhatatlan és elmondhatatlan az amit érzek. Pontosabban egy szó van rá, de ez több mint boldogság. Fülig szerelmes vagyok, az arcomon folyamatosan levakarhatatlan mosoly ül és a szívem vadul kalapál. Soha nem éreztem még ilyet. De ez az érzés nagyon jó. És nem szeretném ha véget érne vagy elmúlna. 
Fáradtan hunytam le a szemem és csúsztam lejjebb a kanapén.
-Álmos vagy? - nézett rám a gyönyörű kék szemeivel, melyekből aggodalom tükröződött. - Ha akarod hagylak pihenni - ajánlotta fel majd felült.
-Csak úgy tudok aludni hogyha itt vagy velem - húztam vissza magamhoz.
-Jól van. Akkor maradok - mosolygott rám. - Lehalkítom a tévét - nyúlt a távirányítóért aztán pár fokozattal lejjebb vette a hangerőt. Szorosan magamhoz öleltem majd lehunytam a szemem.
-Oli gyere indulunk - jött be a nappaliba Ya Ou. Ezt nem hiszem el! - bosszankodtam fáradtan.
-Nemár - nyögtem fel álmosan. 
-Muszáj. Majd a kocsiban alszol - mondta majd kiment. 
-Mindjárt jövök cica - nyomtam egy puszit az arcára majd feltápászkodtam és a szobámba mentem. A fontos dolgaimat a táskámba raktam majd lazán a hátamra vettem és kimentem a többiekhez. Az ajtóhoz érve azt láttam, hogy Ya Ou és Merci ölelgetik egymást. Na akkor vicceljük meg őket - gondoltam mosolyogva magamban.
-Na vedd le a kezedet a csajomról! Mégis mit gondolsz? - mentem oda hozzá dühösen majd arrébb löktem. Döbbenten néztek rám mindketten mire kitört belőlem a röhögés. Értetlenül néztek rám mire megszólaltam:
-Csak viccelek nyugi. Láttátok volna a képeteket - nevettem.
-Hülye gyerek, de köcsög vagy - csapott a fejemre Szerelmem mire döbbenten néztem. Elkaptam a kezét a levegőben majd szorosan magamhoz húztam. 
-Mit mondtál? - kérdeztem tőle.
-Azt, hogy hülye vagy - mosolyodott el ezzel kimutatva gyönyörű fehér fogait.
-Oli gyere már - sürgetett Bence. - Elhiszem, hogy szerelmes vagy, de a rajongók nem várhatnak.
-Szeretlek - mondtam neki majd ajkaimat az övére tapasztottam. 
-Én is Szeretlek Muki - mosolyodott el mikor elváltunk egymástól.
-Muki? - kérdeztem nevetve.
-Miért? Ez tök aranyos - mondta továbbra is mosolyogva.
-Jól van. Ez töccik - mondtam mire felnevetett.
-Olivééér - szólt idegesen Sziki. - Értjük és látjuk, hogy szerelmes vagy, de induljunk.
-Jól van megyek már - mondtam majd egy utolsó csókot adtam mire szorosan magához húzott. Tetszett a mohósága. Elváltak ajkaink aztán kirobogtam hozzájuk. Becsuktuk magunk mögött az ajtót és lementünk a kocsihoz.
-Te atán szerelmes vagy - fordult hátra modolyogva Ya Ou mire akaratlanul is egy vigyor jelentmeg az arcomon. De még mennyire...
-Hát mi tagadás... - mondtam mire felnevettek. - Hiányzik - biggyesztettem le az ajkam. 
Amint beszálttunk a kocsiba kényelmesen levetettem magamról a cipőmet, a táskámat a földre dobtam a Nike-m mellé majd Bece oldalának dőlve elfeküdtem az autóban. Azonnal a telefonomat vettem elő és feléééptem Facebookra. Mivel láttam, hogy Merci is fent van egyből ráírtam.
,,Mar most hianyzol:( <3 "
,,Te is nekem Majom <3 " - jött a válasz mire akaratlanul is felnevettem.
,,Majom? Tudod ki a majom tee :D "
,,Hát Te :D Ures nelkuletek a haz" - írta mire eszomorodtam. Elég rossz lehet neki, hogy majdnem minden nap egyedül van itthon. 
,,Hivd at Bettyt :D " - javasoltam.
,,Lehet az lesz csak elobb eszek :D " 
,,Jo etvagyat :D " - írtam mire nem jött válasz. Percekig nem látta és nem írt vissza mire kezdtem aggódni. Vajon miért nem ír? Talán történt valami baj? 
,,Azt a szerencsetlen formamat xD " - írtam nagyjáól negyed óra múlva.
,,?? " 
,,Beleejtettem a telefonom a tejbe xdd :(( - írta mire akkorát röhögtem amekkorát csak tudtam.
-Mi van veled ember? - szólalt mg melletem Bence mire megráztam a fejem.
,,Gratu :D "
,,Te most csufolodol velem? :((Ez nem vicces :( Majdnem meghalt:(( - írta.
,,Jo ne hari <3 Mi van vele? "
,,Hat gyors kikaptam a tejbol, megtoroltem aztan most egy tal rizsbe pihen. Remelem tuleli :(( "
,,Rememelem:) <3 " - írtam. Az egész utat végig beszéltük aztán el kellett búcsúznom, mert megérkeztünk. Fradtan szálltam ki az autóbol kezemben a táskámmal és a cipőmmel. 
------------------------------------------------------------------

10 megjegyzés:

  1. Juuuj *-* Nagyon aranyos lett ez a resz :3 Nagyon "toccik" ;) Folytasd hamar :* ♡♥

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett! igaz hogy a tesóm hülyének nézett mikor az "egy tal rizsbe pihen." részhez értem mert hirtelen elkezdtem röhögni, de sebaj nagyon "töccik":)) gyorsan hozd a kövit!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett,siess a kövivel ;) ♥

    VálaszTörlés
  4. Szóval majd nm tragedi a lett :'D

    VálaszTörlés
  5. Ez eszméletlen voltT Nagyon tetszett,és nem baj,hogy rövid lett! Gyorsan kövit. :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon édi lett ez a rész..várom a kövit..

    VálaszTörlés
  7. ma olvastam végig az egészet nagyon jól írsz :) és jujci végre összejöttek olyan aranyos lett ez a rész.várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  8. siess a kövivel nagyon jó csak így tovább

    VálaszTörlés