kurzor

2014. július 25., péntek

Fél éves a blog!

Sziasztok! Most nem egy új résszel érkezem hanem egy közleménnyeel. Eléggé kiment a fejemből és nemrég kapcsoltam ugyanis ma van 07.25 és a blogot 01.25-én kezdtem. Tehát a blog ma fél éves! Úrisen annyira örülök ennek. Fél év alat elértem 53 feliratkozót a részekhez minimum 5, maximum 12 kommentet éstöbb mint 32.000 oldalmegtekintést. Egyszerűen le vagyok nyűgözve, döbbenve és nem is tudom, hogy hálálhatnám ezt meg nektek. Nagyon szépen köszönök mindent! A bíztató szavaktól kezdve a feliratkozókig egyszóval mindent. Nagyon nagyon hálás vagyok nektek és nagyon jó érzés. Egy egyszerű kis ötletnek tűnt fél évvel ezelőtt, hogy na itt van a ByTheWay a kedvencem belőle Oli akkor írjunk egy blogot. Aztán írtam a részeket, csináltam a kinézetet a fejlécet segítséggel és elérkeztünk ide. Nagyon lesokkolt ez az egész csak hálálkodni tudok nektek. Tényleg. Nagyon szépen köszönök mindent. <3 
Puszi és Ölelés : Brigii
U.i.: Az új részt hétfőn hozom addig is kitartás! :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése