kurzor

2014. július 4., péntek

2. Díjam

                                                    Köszönöm a díjat Tina-nak.

Szabályok:
1. Írj 11 dolgot magadról.
2. Válaszolj 11 kérdésre.
3. Tegyél fel 11 kérdést.
4. Küld tovább 11 embernek.

11 dolog magamról:
1.  Nagyon sok blog ötlet kavarog mindig a fejemben, de mire leírnám őket elfelejtem. :D
2. Nagyon szeretek könyvet olvasni és persze blogot írni. <3
3. Nemrég kaptam meg életem első telefonját amit egyszerűen imádok! <3
4. A telefonomon a háttérképem Oli és a billentyűzárás izéka is Oli. :D <3
5. Voltam Budapesten Nagy koncerten és egyszerűen imádtam! *-*
6. Nem tudok 2 óránál tovább egy helyen ülni, muszáj fel állnom és átülnöm máshova.
7. Nagyon perverz vagyok. #perverzforever
8. A hajam szőkés barna, de jobben szeretnék csak szőke lenni úgy mint kiskoromban.
9. A facebookon lévő ByTheWay-es oldalamon kb. 700 like van. :D
10. Imádom a macskámat akinek a neve Macika. <3
11. Imádom  rózsaszínt! *-*

Válasz a 11 kérdésre:

1. Hova mész tovább tanulni? Székesfehérvár, de ez még nem biztos.
2. Mióta vagy Wayer? 2013. szeptember 22-es óta. Amikor megláttam a fiúkat a meghallgatáson. Mondjuk akkor még nem létezett a Wayer, de én már tudtam, hogy imádok őket. *-* <3
3. Nem furcsa, hogy magadtól kérdezgetsz és Te is válaszolod meg a kérdéseket? De nagyon furcsa és vicces xd
4. Mi a kedvenc sorozatod? Ha van. Vadmacska, Glee, Éjjel Nappal Budapest <3
5. Minden mondtam után szívecskét teszel? :D Hát mondjuk :D <3 
6. Van szemüveged? Van hát *-* <3 :D 
7. Van Pou-d? Van és rózsaszín *-* <3
8. Milyen számodra az álom pasi? Hát mint Oli vagy Zayn <3 Viccet félretéve olyan aki rendes, okos, valamennyire helyes. Lehessen vele beszélgetni komoly dolgokról, mélyen és normálisan. Ha úgy van álljon ki mellettem és védjen meg. És ha meglát valami rózsaszínt vegye meg nekem vagy jussak neki eszébe. :D 
9. Van kedvenc gumicukrod? Ahha a békás meg az ami rózsaszín :D 
10. Miért imádod ennyire a rózsaszínt? Nem tudom. Rózsaszín meg pink ugyanaz. De szeretem őket *-* <3
11. Mi a kedvenc állatod? Brigii :D xd Amúgy a TrOlli :D <3

11 kérdés:

1. Mi a neved?
2. Mióta írsz blogot?
3. Milyen filmeket szeretsz?
4. Ki a kedvenced a ByTheWay-ből?
5. Szereted a One Direction-t? 
6. Ha választhatnál aközött, hogy fürödj Ya Ou-val vagy smárolj Olival kit választanál? :3
7. Hány blogod van?
8. Bírod Leiner Laurát?
9. Ki a kedvenc női színészed?
10. Ki a kedvenc férfi színészed?
11. Szeretsz enni?

11 ember akiknek küldöm: (Szerintem annyi nem lesz meg:)
Fancsi
Tina

Guys! Holnap hozok új részt addig is vigyázzatok magatokra! :D Puszi: Brigii <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése