kurzor

2014. július 20., vasárnap

3. Díj

Köszönöm a díjat Amelia S.-nek!


Szabályok: 
-Írd ki kitől van!
-Írj magadról 10 dolgot!
-Válaszolj 10 kérdésre!
-Tegyél fel 10 kérdést!
-Küld tovább 10 embernek!

10 dolog magamról:

1. Izéé..Szeretek sokat beszélni :D Néha talán túl sok belőlem.
2. Amióta az eszemet tudom a blog írás az életem.
3. 14 éves lettem a nagy koncert után 3 nappal.
4. Június 28 -án kaptam meg életem első telefonját amit utálok :D 
5. Imádok perverzkedni *-* 
6. Nagyon hülyén tudok röhögni.
7. Fhuu kifogytam a szóból pedig ez nálam ritka :D
8. Szeretem a sárgarépát és a marlenkát, mondjuk az utóbbit még soha nem kóstoltam. xD
9. Nem tudom mit írhatnék még :D 
10. Meleg van :DDDD xd

Válasz a 10 kérdésre.

Milyen könyveket szoktál olvasni?
-Mindenfélét :D  
Kedvenc film?
-Pitch Perfect - Tökéletes Hang. <3
Milka vagy Boci csoki?
-Naná, hogy a Milka *-*
Mivel szoktad biztatni a legjobb barátnődet?
-Hát nem nagyon szoktam biztatni xd nincs rá szüksége :D 
Milyen blogokat szoktál olvasni?
-Mindenfélét :D 
Van kedvenc könyved?
-Van :D 
Ha igen akkor mi a címe?
-Leiner Laura - Szent Johanna Gimi összes része <3
Hiszel a fiú lány barátságban?
-Szerintem olyan nincs. Vagy ha van akkor az barátság extrákkal :D
Van legjobb fiú barátod?
-Van a cicám *-* <3 Amúgy nincs :/
Hány blogot írsz vagy írtál eddig összesen?
-Most jelenleg kettőt írok, de ezt rendszeresebben. Amúgy összesen 5 blogot írtam egész eddigi életemben :D 

10 kérdés:

1. Mi a kedvenc állatod?
2. Hány éve írsz blogot ha írsz?
3. Van tesód? Ha igen hány és milyen neműek?
4. Converse vagy Nike? 
5. Milyen zenéket szeretsz?
6. Olvasol blogot? Ha igen mennyit és milyet?
7. Mi a kedvenc filmed? Ha van?
8. Mi szeretnél lenni ha nagy leszel?
9. Van LB-d?
10. Van házi állatod?

10 ember akinek küldöm: (Szerintem nem lesz meg annyi) 

Sz. Fanny
Amelia S.
Betti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése