kurzor

2014. augusztus 1., péntek

Közvélemény kutatás!

Sziasztok! Most nem egy új résszel jövök hamem valami mást szeretnék mondani. Pontosabban kérni tőletek. Pár ember mondta, hogy jobban szerette olvasni a blogot amikor még Merci és Oli nem voltak együtt. Igaz nekem akkor sokkal jobban ment a blog irása, mert rájöttem, hogy jobban konfliktusokat tudok írni. De valahogy a romantikus része is megy. Nem szemrehányásként mondom, de a blognak van 56 feliratkozója és abból nagyjából 10-13 az aki rendszeresen tud komizni. Arra kérnélek most titeket, hogy ha rendszeresen olvassátok a blogot és tetszik akkor kommenteljetek ehhez a bejegyzéshez, mert ha nem érkezik rá komment törlöm a blogot. Soha nem fordult még meg a fejemben, hogy töröljem egészen tegnapig. Ugyanis az új részhez 2 komi érkezett ami borzasztóan elszomorított. Szóval rajtatok áll a sor, ti döntötök. Ha szeretnétek, hogy folytassam a blogot akkor kommenteljétek az igen szót vagy ehhez hasonló mondatot ehhez a bejegyzéshez, ha nem akkor viszont nem-et írjatok. Rajtatok áll a döntés. Én szívem szerint nem törölném, mert imádom ezt a blogot írni, de van értelme írni ha senki se olvassa és jelez vissza, hogy milyen lett az új rész? Kérlek titeket! Nektek lehrt, hogy egy percbe tellik, de Nekem nagyon sokat jelent! Köszönöm! Szóval ez egy ilyen szavazás féle. Ha az igen, folytasd a blogot lesz a több komment akkor folytatom a blogot. Ha nem, hagyd abba komment lesz a több akkor törlöm. Rajtatok áll a döntés. Sajnálom és köszönöm!

25 megjegyzés:

  1. Brigi! Könyörgöm ne töröld én egy nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagy IGEN FOLYTATSD-al szavazok!!!!!!!!!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Könyörögve kérlek NE töröld a blogot.Én nagyon imádom és mindig olvasom. :))) ♥

    VálaszTörlés
  3. Ne töröld!!!! És várj egy kicsit biztos több komi is lesz biztos!!

    VálaszTörlés
  4. NA, HA LEMERED TÖRÖLNI A BLOGOT, AKKOR ELMEGYEK HOZZÁD, ÉS MEGVERLEK. NAAA, NEM TÖRLÖD! OKÉ? SZERETEM A BLOGODAT, EGYIK OLYAN BLOG EZ, AMIT RENDSZERESEN OLVASOK. BRIGI, MI TARTSUNK ÖSSZE :DDD<3333
    Ölel, Brigi

    VálaszTörlés
  5. Le ne merd törölni! !! Szomorú leszek ha letöröld!

    VálaszTörlés
  6. Nehogy torold.Imadom.Ki ne torold!!!Nagyon klassz blog♥

    VálaszTörlés
  7. nehogy törölni merd :O egyik kedvenc blog forever ^^ :DD

    VálaszTörlés
  8. Ne töröld, FOLYTASD :)
    ISZONYU JOOOO BLOG, KEDVENCEM :)

    VálaszTörlés
  9. Brigi..Ennél jobb blog nem igen van..Úgyhogy az én szavazatom: IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN és még 1000000x is igen.!! ♥ :)

    VálaszTörlés
  10. Ne töröld. Rendszeresen olvasom és imádom a blogod. :)

    VálaszTörlés
  11. Ne töröld! Imádom a blogod én is rendszeresen olvasom és izgatottan várom mikor jönnek új részek :D szóval ne töröld! :D

    VálaszTörlés
  12. Neeeeeeeeeeee nehogy töröld mert megkereslek egy nagyon nagyon nagy IGEN :)

    VálaszTörlés
  13. Neeeee kine mer törölni imadom a blogod es mindi izgulok h mi lessz..szval nehogy kimerd törölni..

    VálaszTörlés
  14. Én most találtam rá nemrég a blogodra. Nyaralunk és telefonról nem tudok feliratkozni de ha hazamegyek ígérem megteszem. :D Nekem nagyon tetszik a történet. Én ha találok egy blogot akkor először mindig a végét olvasom el és ha tetszik akkor elolvasom elölröl is. :D és ez nagyon tetszik.:) szóval: IGEN, folytasd.!! :))

    VálaszTörlés
  15. Uristen Lanyok! :o nagyon nagyon koszonom amiket irtatok! <3 lenyugoztetek es nagyon koszonom tenyleg! Hetfon elmondom a dontesem;)

    VálaszTörlés
  16. ha kitörlöd én kinyirlak imádom a blogod csak azért nem komizok mert telefonról nem vagyok bejelentkezve és..mindegy:DD én ugy is imádtam míg nem voltak együtt de igy még jobban ímádom szoval igen folytasd és legyenek együtt.!!:)˘<3 xxPetra:)

    VálaszTörlés
  17. ha kitorlod!!!! nagyon imadom a blogod..amit tudni kell rolam ha megszeretek egy blgot: 2 naponta meglatogatom az oldalt minden komit pipat hozzaszolast megnezek...ha uj reszt raktal ki akkor pedig sikitok egyet es elkezdem olvasni.:)) IGEN A BLOG MARAD! es hetfore igerted a reszt szoval..:DD

    VálaszTörlés
  18. NE TÖRÖLD!!
    ez az egyik kedvenc blogom, rendszeres olvasó vagyok:) nagyon jól írsz, és a történet is fantasztikus!:) <3

    VálaszTörlés
  19. Koszonom lanyok<3 hetfoig gondolkodok a dolgokon...:/

    VálaszTörlés
  20. Ne töröld ki!!Egyik kedvenc blogom és nagyon jól tudsz irni is szóval ne töröld ki :) <3

    VálaszTörlés
  21. ABBA NE MERD HAGYNI!
    Imádom a blogodat, minden részt legalább 3szor elolvasok annyira jó!

    VálaszTörlés
  22. Ne merészeld abba hagyni mert lesznek gondok kislányom :'D

    VálaszTörlés