kurzor

2014. augusztus 15., péntek

Chapter 35

Sziasztok! :D Sikeresen haza értem a lovas táborból, ami egyszerűen fantasztikus volt, tele jó és rossz pillanatokkal! Új barátok, új ismeretek, új élmények. Nagyon hiányoztatok és remélem mindenki jól van és izgatottan várta ezt a részt. Tudom mostanában sok időre eltűntem, de ez elkövetkezendő két hétben rendszeresen hozok részt. Aztán suli közben nem tudom, hogy lesz mivel 8-ba megyek, ahol a tovább tanulásra kell koncentrálnom. Szóval lehet, hogy addigra a blogot szüneteltetem vagy csak ritkán hozok részt. De ez még a jövő titka, de most koncentráljunk a jelenre! ;)  Még jobban feldobta a napom a 62 feliratkozó és a több mint 40.000 (!!) oldalmegtekintés és a komik! Nagyon köszönök mindent! <3 Imádlak titeket! Az új részt hétfőn hozom addig is kitartás és ölelés. Kérlek hagyjatok nyomot magatok után! Puszi Brigii    


*Jakab Mercédesz*

Órákon keresztül sírtam, a szemem feldagadt, a torkom kiszáradt, az orromban vagy egy liter takony van és ugyanazt érzem mint amikor, azért sírtam, mert Olivér és Kata együtt voltak. Csak arra gondoltam amit ott láttam és egy kérdés lebegett előttem; Miért? 
Mégis miért tette ezt? Nem szeret? Vagy valami rosszat tettem és, ezért ezzel akarta meg bosszulni? Ugyanazok a kérdések kavarogtak bennem mint nemrég. Néha felkeltem az ágyról ide-oda mászkáltam, könnyes szemekkel, megálltam, elbőgtem magam újból majd a földre rogytam, a hajamat markolásztam, felkeltem a földről majd az ágyon folytattam tovább mindezt. Sietősen a fiókomhoz mentem és a pengéimet kezdtem keresni. Csalódottan túrtam a hajamba mikor eszembe jutott, hogy azokat pár napja kidobtam a kukába. Talán megtenné egy üveg szilánk is, mondjuk egy törött pohár darabja vagy...NEM! Hagyd ezt abba Merci! Ez már a múlté, nehogy megint elkezd ezt a hülyeséget! Olyan akarsz lenni ki minden nap agyon vagdossa magát, depizik és csont soványra fogy? Nem! Akkor meg?! Fejezd be és térj észhez! A magamban folytatott beszélgetést Betty hívása szakította meg, érdeklődött, hogy mi újság velem. Elmondtam neki, hogy mi történt. Az elején nem akartam, ezért azt mondtam, hogy "semmi" de mivel a legjobb barátnőm, úgy ismer mint a tenyerét és hallotta a hangomon, hogy sírok kiszedte belőlem az igazságot mire csak annyit mondott, hogy "mindjárt ott vagyok" majd lecsapta a telefont. Nagyjából fél óra múlva jelent meg egy sport táskával a vállán. Szorosan magához ölelt, megnyugtató szavakat súgott a fülembe majd elmondta, hogy mit talált ki. Sejtette, hogy csalódott vagyok amit egy idő után majd felvált a bennem tomboló düh Lilla iránt így hát az az ötlet jutott eszébe, hogy menjünk le a konditerembe és adjam ki magamból. Pontosabban adjuk mivel Ő is felidegesítette magát amiatt amit tett Olivér. Szerintem ha most itt lett volna a Szöszi Betty a haját is kitépte volna. Ha Őt bántja meg egy fiú Én vagyok mérges és sokszor neki is megyek az illetőnek. Ha meg engem bánt meg egy fiú akkor Ő teszi ugyanezt.
Tetszett az ötlet, nem volt rossz. Összekaptam a cuccaimat, átöltöztem és lementünk a Move-ba. Azt hiszem nem túl ha azt mondom, hogy majd' leszakad mindenem. Először csináltunk felüléseket aztán futó padoztunk, utána különböző gyakorlatokat csináltunk kézi és nagy súlyzóval. Aztán boxoltunk. De még milyet! Egy nagyon kedves csajszi segített nekünk megmutatni az alapokat. Úgy püföltök a zsákot mint még soha. Minden dühömet kiadtam magamból és nagyon jó érzés volt. Dühös voltam Lillára, és féltékeny amiért ilyen jól néz ki. Nem csoda, hogy Olivér smárolt vele. Ki tudja mi történt volna ha nem nyitok be. Bele se merek gondolni. Mikor minden dühünket kiadtuk ittunk egy finom shake-et majd miután fizettünk és átöltöztünk haza indultunk. 
-Betty Én imádlak - szólaltam meg a parkolóban majd barátnőmre néztem mire elmosolyodott. 
-Tudom - dobta hátra a haját öntelten.
-Kicsit túl sok az egód nem? - kérdeztem nevetve. 
-Neked se kisebb - ütött a vállamba mire majdnem felordítottam.
-Aúú. Ez fáj ám?
-Hupszika. Bocsi - mosolygott.
-Mindegy. Hallod holnap is menjünk - pörögtem fel mire felnevetett. Aztán lefagyott az arcáról mosoly majd ridegen nézett előre.
-Mi az? - kérdeztem majd arra az irányba néztem amerre Ő. A Fiúk szálltak ki a kocsiból és az albérlet bejárata felé tartottak. Visszanéztem Bettyre akinek arcán kezdtek megjelenni a düh jelei. 
-Na most véged - mondta majd dühösen feléjük indult.
-Betty ne! - kiáltottam és utána siettem.
-Te büdös majom! - sietett Olivér felé majd rá vetette volna magát ha a barátja a derekánál fogva el nem kapja és fel nem emeli a levegőbe.
-Hogy lehetsz ilyen szemét?! - kiabált miközben vadul kapálózott. Olivér és a többiek döbbenten néztek aztán a Szöszi lehajtotta a fejét. 
-Betty nyugodj meg! - szólt rá a barátja.
-Ezt még lerendezzük - emelte fel a kezét majd dühösen nézett arcába hulló hajtincsei mögül.
-Betty! - morogtam rá mire rám nézett.
-Mi van?
-Abbahagytad? - kérdeztem.
-Igen - morogta dühösen a Szöszit bámulva mire Ya Ou letette, de nem engedte el.
-Neked is szia Kicsim - szólalt meg a háta mögött mire Betty megfordult.
-Szia - mosolygott majd megcsókolták egymást mire inkább elmentem onnan és bementem. Igyekeztem mihamarabb az emeletre liftezni majd mikor ez megtörtént sietősen lakáshoz mentem. Kulcsomat az ajtóba helyezve elfordítottam a zárat majd benyitottam. Sietve a szobámba mentem majd leültem az ágyra és bámultam magam elé. Nem csinálhatod ezt! Nem bujkálhatsz Olivér elől! Megcsókolt egy másik lányt, igaz. Nehezen viseled, igaz. De ne menekülj el a gondok elől ahogy azt szoktad! Menj ki és nézz szembe. Ennyi erővel Te is smárolhatnál más fiúval...Amúgy meg biztos, hogy van valami magyarázata rá..Magyarázat..Biztos..
A kis hangocska a fejemben nem hagyott nyugodni így miután hallottam, hogy megjönnek a többiek felkaptam a törölközőmet és a fürdőbe mentem. Gondosan bezártam magam mögött az ajtót, majd megnyitottam a csapot. Amíg folyt gyorsan levetkőztem, a hajamat felkötöttem majd beálltam a tus alá. A megfelelő hőmérsékletre beállítva a vizet áztatni kezdtem a testem. Mikor kellőképp fonnyadtra ázott, bekentem tusfürdővel majd lemostam. Elzártam a csapot, kiszálltam és magam köré tekertem a törölközőt. Felkaptam a földön lévő ruháimat majd vissza mentem a szobámba. Amint becsuktam az ajtót kopogást hallottam mire felkaptam a fejem.
-Ki az? - kiabáltam ki. 
-Ya Ou vagyok, bejöhetek? - hallottam meg kínai barátom hangját az ajtó túloldaláról.
-Mindjárt - mondtam s gyorsan megtöröltem vizes testemet. Felvettem a fehérneműimet és a munka ruhámat majd az ajtóhoz robogtam.
-Gyere - álltam arrébb mikor a fa szerkezet nyitva állt. 
-Hogy vagy? - állt meg velem szembe mire intettem egyet ezzel jelezve, hogy jöjjön közelebb amit meg is tett majd helyet foglaltunk az ágyon.
-Hát nem a legjobban - túrtam a hajamba.
-Figyelj - fordult felém aztán megfogta a kezem. - Amit láttál az nem úgy van érted? Az egész úgy volt, hogy Lilla szomorú volt, Oli ezt látta rajta és, ezért félre hívta beszélgetni. És mivel Lilla nem tudta elmondani, hogy mi baja van Oli javasolta neki, hogy mutogassa el vagy valami. Erre Lilla megcsókolta, de ez Olinak nem jelentett semmit érted? Gondolj bele, ha szeret akkor nem csókolózik más lánnyal. Viszont ha Lilla kéne neki akkor eleve nem járna veled. Lilla csókolta meg, de nem tudta, hogy van barátnője érted? - mondta mire döbbenten néztem. A torkom elszorult, a szám kiszáradt és nem tudtam mit mondjak. Úristen! Egy idióta vagyok! Legszívesebben ezerszer a falba verném a fejem amiért ekkora hülye voltam. Mindent elrontottam!
-----------------------------------------------------------------

6 megjegyzés:

  1. Imádom.! Ennyi, nemtudok mást mondani.! ♥ :)

    VálaszTörlés
  2. Nadzson jó lett, mint mindig :))) Nagyon várom az újat! :)))) Hiányoltam egy kis Oli Merci részt de remélem a következőben lesz :$

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett siess a kövivel
    egy szerűen imádom

    VálaszTörlés
  4. Imádtam :3 annyira szuperül írsz :)

    VálaszTörlés