kurzor

2014. december 7., vasárnap

Közlemény

Sziasztok Drágáim!
Nos, rengeteg mondanivalóm van. Az első, hogy Boldog Mikulást mindenkinek.
A második egy olyan dolog ami már jó néhányszor előfordult velem. Nagyon-nagyon örülök minden egyes olyan kérésnek, hogy írjak valakivel közös blogot. Nagyon jól esik de viszont nem tudom teljesíteni ne hsragudjatok. Két blogom van, nyolcadikas vagyok, felvételi előtt állok. A saját blogjaimra sincs időm, nemhogy másikra. Remélem megértitek és nem haragudtok meg emiatt. A harmadik amit mondani szeretnék az az, hogy sajnos nem tudok részt hozni egészen január végéig amíg le nem megy a felvételi szezon. Nagyon sokat kell tanulnom és nagyon rá kell gyúrnom. Remélem ezt is megértitek. Érezzétek jól magatokat és kitartás. Majd hamarosan jelentkezem. Puszi : Brigii

4 megjegyzés:

  1. Megértjük! Sok sikert a felvételihez! Ügyi leszel!

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Először is szeretnék utólagossan is boldog mikit kívánni neked is!
    Megértjük sorstárs a problematikádat <3 én s ugyan ilyen szar helyzetben vagyok, szóval kitartás, ügyi leszel!!!
    #azafranyafelvetelicecoblah
    Puszcsi ßarbi

    VálaszTörlés
  3. Koszonom lanyok <3 Barbi neked is sok sikert :* Brigii x

    VálaszTörlés
  4. Megértjük én is 8.os vagyok és tudom mennyire nehéz 😉😉 sok sikert a felvételihez

    VálaszTörlés