kurzor

2014. november 19., szerda

Chapter 52

Halihó Drágák! :) :3 Nos, amint látjátok létrehoztam életem második blogját, ami az eddigi vélemények alapján elnyerte néhány ember tetszését! :) Volt egy kis időm így hoztam a részt. :) Sajnálom, hogy mindig ennyit kések, de tényleg alig van időm. Minden nap éjfélkor fekszem le a tanulás és egyéb dolgok miatt, aztán reggel hatkor kelek. Szóval a kinézetem olyan mint egy élő-halotté. :D Na mindegy. Nem mondanék nagyon sok mindent, köszönöm a komikat és az oldal megtekintéseket. :) 
Remélem mindenkinek jól telik a hét. :) Én leghamarabb csak pénteken megyek suliba mivel ma nyílt napon voltam és holnap is megyek. :D
Jó Olvasást és kérlek hagyjatok nyomot magatok után! :) 
Puszi : Brigii




-Ha nem tudnám, hogy terhes vagy meglepődnek, hogy nehezebb vagy mint a múltkor - jelenti ki mikor letesz az ágyra. Döbbenten nézek rá, nem tudom, hogy ezt most komolyan gondolja-e vagy sem.
-Ismételd meg amit mondtál Patocska - nézek rá mérgesen.
-Ugyan már, csak vicceltem Szerelmem - rázza meg a fejét majd a nyakamhoz hajol. - Fantasztikus alakod van.
-Kilenc hónap múlva nem ezt fogod majd mondani - nevetek fel. - Egy bálna lesz a gyereked anyja.
-Ez nem igaz - fekszik le mellém majd könyökén támaszkodva kezébe teszi a fejét.
-Dehogynem - fordulok vele szembe.
-Abbahagytad? - néz rám felvont szemöldökkel mire megrázom a fejem. - Nem? Na jó Te akartad - kel fel hirtelen majd rám veti magát és a hasamat kezdi el csikizni. Hatalmas nevetések szakadnak fel a torkomból, ide-oda forgolódok és sikítok.
-Shh - hajol közelebb az arcomhoz miközben lefogja a kezemet. - Még a végén azt hiszik meg akarlak erőszakolni.
-Segítség meg akar...! - kezdem a hangos kiabálást ám az ujjait a számra tapasztja.
-Merci - néz rám mogorván.
-Szállj le Rólam - nézek rá nevetve.
-Akkor abba hagytad ezt a hülyeséget? - néz rám szigorúan.
-Igen - biggyesztem le az ajkaimat szomorúan.
-Szeretlek - mosolyodik el majd megcsókol.
-Én is Téged - ölelem át a nyakát.
-Alig várom, hogy megszülessen a kis vas gyúróm - mosolyodik el.
-Ó, szóval fiú lesz? - nevetek fel meglepetten. - Honnan vagy ebben olyan biztos?
-Megérzés - ránt vállat mosolyogva majd ismét megcsókol.
-Sajnálom, hogy kiabáltam veled. Nem akartam - suttogja.
-Nem érdekes. Képzeld van egy jó hírem.
-Na?
-Ma találkoztam egy fiúval. Pontosabban hapsival. És kiderült, hogy egy lemez cég főnöke vagy mi. És felajánlotta, hogy kipróbálhatnám magam nála.
-Csak úgy a semmiből előkerült egy hapsi aki lemez szerződést ajánlott neked? Anélkül, hogy ismerne vagy hallott volna énekelni? Ráadásul egy férfi? - erősen megnyomja a férfi szót miközben egy amolyan "ezt Te sem gondoltad komolyan" arc kifejezéssel néz rám.
-Jajj ne csináld már.
-Dehogynem csinálom. Figyelj ez a hapsi csak meg akar fektetni - jelenti ki határozottan. 
-Jézusom, de hülye vagy - lököm le magamról mérgesen majd felülök. - Te komolyan ezt gondolod?
-Nem ezt gondolom hanem tudom. Figyelj ez egyértelmű, már ne haragudj. Fantasztikus a tested, bármelyik férfi tekintete megakad rajtad. Gondolkozz már egy picit Szívem.
-Kösz szépen. Szóval azt mondod, hogy egy tehetségtelen ember vagyok akit csak meg akar fektetni egy hapsi. Jó értem Én.. - mondom sértetten. Mégis honnan veszi ezt a hülyeséget? Oké, minden férfi csak szexet akar, van aki többet, de ne gondolja már azt, hogy Barni is ilyen.
-Nem ezt mondom - rázza meg a fejét majd közelebb jön hozzám.
-Dehogynem. Most menj ki - mondom miközben rá sem néznek.
-Merci - hajtja hátra a fejét meggyötörten. - Nem mondtam, hogy tehetségtelen vagy. Fantasztikus hangod van. Csak féltelek érted? Nem akarom, hogy ez az ember átverjen, hamis reményeket keltsen benned vagy egy ujjal is hozzá érjen. Értsd meg kérlek - fogja meg a kezem majd fejemet az övé felé fordítja. Az egész kedvem elmegy ettől az egésztől, és már azt érzem, hogy nem akarom ezt az énekesi karrier beindítást.
-Jó. Akkor felejtsük el. Akkor majd rohadok 8 órákat egy pult mögött - mondom és kissé eltúlzom a csalódott fej vágást. Na jó, keltsünk egy kis bűntudatot benne.. - Mindegy. Nem érdekes.
Egy hatalmas sóhaj hagyja el a száját majd neki dől a falnak és csak szótlanul néz rám. Pár perc csend múlva megszólal: - Először találkozni akarok vele. Aztán meglátjuk mi lesz. Nem tilthatom meg, hogy ne próbáld meg mivel ez az álmod. Lehet csak túl aggódom ezt az egészet és remélem nem lesz igazam. De kívánom, hogy sikerüljön.
-Ííí köszönöm! - ugrok a nyakába boldogan majd egy hatalmas csókot nyomok az ajkaira.

*1 hónappal később*

Az idő sokkal gyorsabban telik mint ahogy ezt el tudnánk képzelni. Az énekesi karrierem Barni segítségével kezd beindulni. Még az előző hónapban elmentünk hozzá Olivérrel és minden a legnagyobb rendben volt. Szimpatizált egymással a két férfi és hamar jóba lettek. Azóta a fiúk folytatják a kemény munkát, Én Olivérrel és a kis picivel a hasamban nőgyógyászhoz járok és persze emellett Barnihoz is és a Rioba is. Edina nagyon jól fogadta azt, hogy babánk lesz, nagyon sok mindenben segít nekem, rengeteg dolgot mesél a terhességről, arról, hogy mikor mit csináljak, hogy aludjak majd ha megnő a pocakom. Rengeteget köszönhetek neki. Nem is tudom mi lenne Velem Nélküle. A fiúkkal abban maradtunk, hogy nem hozzuk nyilvánosságra azt, hogy Olivérrel közös gyerekünk lesz, majd ha nagyobb lesz a hasam és gyanakodni kezd a média vagy bárki más akkor közöljük a "világgal".
A hasam egész szépen megnőtt ezalatt az egy hónap alatt, úgy néz ki mintha has puffadásom lenne, mert sokat ettem volna. Rengeteg hangulat ingadozásom van, nagyon sokat eszek és már két kilóval többet nyomok mint egy hónappal ezelőtt. A mai napig nem tudom elmondani, hogy milyen fantasztikus érzés az, hogy egy új élet nő a szívem alatt. Minden nap elképzelem magam előtt a picit amikor megszületik, amikor megteszi az első lépéseit, amikor kimondja az első szavát és ehhez hasonló apró kis örömök. Rettentően várom már, hogy megszülessen a pici!
Keverek egyet a spagetti szószon majd elzárom a gázt. Halkan dúdolászok miközben a fiúknak csinálok ebédet. Hamarosan haza érnek a koncertjükről így gondoltam meglepem őket valamivel. 
-Megjöttünk! - hallom meg a gondolataimban emlegetett szamarak hangját mire elmosolyodok.
-Konyha! - kiáltom vissza válaszként majd hamarosan két ölelő kar fonódik a derekam köré.
-Szia Szerelmem - suttogja a nyakamhoz hajolva Olivér, melynek hatására kiráz a hideg aztán mosolyogva meg fordulok és adok neki egy csókot.
-Szia Muki - szólítom meg régi becenevén mire felnevet. - Milyen volt a koncert?
-Jó, bár kissé egyre durvább ez a tolakodás. Majdnem agyon taposták egymást a lányok annyira tolakodtak. Hiába szóltunk nekik nem maradtak nyugton. Annyira nem szeretem ezt - húzza el a száját. - Na mindegy. Veled mi újság?
-Semmi - rántok vállat.
-Szia Merci - jön be YaOu mosolyogva. - Húha mi ez az illat? - szaglászik a levegőben majd a tűzhelyhez jön. - Hű, de imádlak - nyom puszit az arcomra amikor meglátja a friss és még meleg spagettit majd egyből teríteni kezd.
-Jól van YaOu - nevetek fel. - Egyetek aztán majd kérlek pakoljatok el. Én megyek lefekszem aludni, mert kissé fáradt vagyok.
-Majd megyek utánad - suttogja a Szöszi.
-Rendben - mosolyodok el majd egy puszit nyomok a szájára aztán elindulok a szobámba. Előtte beköszönök Bettynek akire épp jógázás közben nyitok rá (nos, ha YaOu ezt most látná), beszélgetünk egy kicsit majd bemegyek a szobámba. Fáradtan dőlök le az ágyra majd lehunyom a szemem és pillanatok alatt álomba merülök.
--------------------------------------------------------------------

5 megjegyzés: