kurzor

2015. június 28., vasárnap

Búcsúzom.

Sziasztok! :) Tudom, hogy ismét régen hoztam részt, de ennek ismét csak oka van...Rengeteget gondolkodtam a blogon és ahogy azt a címből is láthatjátok (annak ellenére, hogy ígértem még pár részt) ez lesz az utolsó része a blognak. (Külön bejegyzésben.) Gondolom most sokan elkeseredtetek a hír miatt, de kérlek ne búsuljatok. Ahogy azt nemrég is mondtam lehetséges, hogy majd egyszer bele kezdek egy új blogba. Tehát még nincs minden veszve!;) Nem tudom, hogy kezdjek hozzá a búcsúhoz..a búcsú mindig fáj és ráadásul nem az erősségem..
Végül ez a nap is eljött..Utoljára írok ebbe a blogba bejegyzést és utoljára lépek be úgy, hogy részt írjak..Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar vége..
Tudom, hogy a blognak nem volt sok olvasója, sok hozzászólás a részekhez, nincsen trailer, de azt tudom, hogy van jó néhány olyan olvasója aki nagyon szívesen olvassa ezt a blogot. Nektek írtam ennyi időn keresztül még ha sokszor nem is voltak a részek olyan jók, mint amennyire szerettem volna, hogy azok legyenek. Nem akarok nagy hegyi beszédet.. És nem is szeretnék olyan sírós búcsút venni tőletek meg ettől az egésztől. Szeretném megköszönni mindenkinek a sok kedves,tanácsadó és egyéb hozzászólást, pipákat. Rengeteg feliratkozója lett ennek a blognak, aminek nagyon-nagyon örülök. Nagyon sokszor kaptam olyan üzeneteket Facebookon amiben sok olvasó a bloggal kapcsolatos pozitív véleményét közölte velem. Nagyon jól estek és ezt köszönöm is szépen. :) 
Egy évvel ezelőtt még csak Én is blog olvasó voltam. Rengeteg blogot olvastam aztán jöttek saját ötleteim és eszembe jutott néha az, hogy mi lenne ha én is elkezdenék írni? Rengeteg blogot hoztam akkor létre ám mégis ennél az egynél "állapodtam" meg és ragadtam le. Nagyon-nagyon élveztem minden egyes rész megírását, volt hogy több órán keresztül itt ültem a gépnél és gyártottam előre a részeket. Sok olyan nap volt amikor csak azon gondolkodtam, hogy mi legyen az új részben. Rengeteg film és könyv jelenetről jutott eszembe sok-sok jelenet. Arra is gondoltam, hogy ebből esetleg egy könyvet is írnék vagy valami más, de ezt az ötletet elvetettem párszor. Rengeteg ötletem volt amiket szerencsére meg is tudtam valósítani. A blog nem rendelkezik olyan nagy nézettséggel ám nekem ez mégis nagyon sokat jelent. Csak, hogy tisztában legyetek néhány adattal: 




Ezen a képen a részekhez való hozzászólás és oldalmegtekintés a lényeg. Kb. 6-7-8 kommentet kaptam a részekre (amik izgalmasra, jóra sikerültek) és több mint 500 oldalmegtekintést. Mindig izgatottan olvastam végig a kommenteket és vártam, hogy kinek mi lesz a véleménye.:))












A blog 74 feliratkozóval rendelkezik aminek nagyon örülök. Fantasztikus érzés, hogy több, mint 50 embert érdekel/érdekelt a blog.:D :))
Az elején emlékszem mindig kíváncsian néztem, hogy van e új feliratkozó a blogon.:D 










Amire a legbüszkébb vagyok az a majdnem 100.000 oldalmegtekintés. Persze másfél év alatt ám, de mégis mekkora szám már ez.:o






És még egy valami amire nagyon büszke vagyok. Ezen a képen látható, hogy több, mint 6 országban is "elhíresedett" a blog még ha nem is olyan nagy az oldalmegtekintések száma, de látható, hogy valaki mégis olvasta ott is a blogot. Hatalmas örömmel tölt el, hogy vannak olyan országok ahol olvasták a blogomat.




Régen nagyon sokat foglalkoztam ezzel a bloggal és nagyon-nagyon szerettem írni ráadásul rengeteg ötletem volt. Nem mondom, hogy most nem szeretek írni, de mostanra már annyira kifogytam az ötletekből és az időből, hogy az valami hihetetlen. Az unalmas hétköznapjaim miatt kezdtem el blogot írni, de mára annyira "forgalmasak" lettek, hogy nagyon kevés időm volt arra, hogy ide üljek a géphez és megírjam az új részeket. 
Az utolsó részt nehezen, de sikeresen összehoztam, bár nem lett a legjobb (szokás szerint). Sok volt ez a másfél év, igaz sokkal kevesebb rész lett, mint amennyit terveztem, de most ez van.:) Köszönöm, hogy ilyen hosszú időn keresztül velem tartottatok és nyomon követtétek a blogot. Igazából még fel sem fogtam ezt az egészet..Mintha csak egy hete kezdtem volna a blogot és olyan furcsa, hogy nem fogok többet ide ülni és részt írni. Hogy nem fogok azon gondolkodni, hogy na vajon mi legyen az új részben, esetleg min változtassak? Nem fogom többet kíváncsian figyelni az új résznél a hozzászólásokat, pipákat. Nem fogok többet válaszolni a kommentekre és egyebekre. Nagyon fogtok hiányozni.:( Nem tudom, hogy igazából mit is mondjak..Hatalmas nézettsége lett a blognak, sok feliratkozó és olvasó. Mindezekért nagyon hálás vagyok! :)
Nagyon hálás vagyok:
-a ByTheWay-nek amiért róluk írhattam, 
-a testvéreimnek és a szüleimnek, hogy eltűrték, hogy több, mint 2 órán keresztül itt ültem a gép előtt.
-meg persze Nektek.
Hatalmas kis család avagy csapat lettünk.
Ha az idők során új blogba kezdenék akkor értesítelek titeket erről. Talán lesz még folytatás..;) :) Köszönöm ezt a másfél évet Nektek és, hogy nektek írhattam. :) Egy idézettel búcsúzom Tőletek s talán egyszer újra írok majd Nektek. :) <3 Sziasztok! :) 
  ,,Azt hiszem, a búcsú mindig ilyen - mint leugrani a szakadék széléről. A legrosszabb az egészben meghozni a döntést, hogy leugrunk. Ha már a levegőben vagyunk, semmit sem tehetünk, csak engedjük megtörténni."  /Lauren Oliver/
--------------------------------------------------------------------

6 megjegyzés:

  1. Szia! Én még nem írtam megjegyzést ebbe a blogba (ha jól emlékszem :) ), de most rászántam magam :) Szeretném Neked az összes olvasó nevében megköszönni az elmúlt hónapokat, ez lett a kedvenc Bythewayes blogom, régen nagyon sok blogot olvastam, de amikor 'selejteztem', csak ez maradt meg, csak ezt olvastam tovább :) Remélem tudod, hogy egy perc sem volt haszontalan amit a blog írásával töltöttél, és ez ugyanígy ránk is igaz-egy perc sem volt haszontalan, amit az irományod olvasásával töltöttünk :) nem vagyok profi az ilyen szövegek írásában, így hát a monológomat lezárom ennyivel: Sok sikert kívánok a továbbiakhoz is, egyszer hátha a te nevedet fogjuk látni egy csodás könyv borítóján :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Zsófi :) nagyon szépen köszönöm ezeket a kedves szavakat. :) jól tudom,hogy egy perc sem volt haszontalan amit az írással töltöttem :)) ❤ köszönöm szépen a jó kívánságokat!❤ :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon sajnálom hogy már a búcsúnál tartunk... Csak gratulálni tudok Neked.
    Hát csak Ennyit szerettem volna ide írni :)
    Üdv: xxKelia

    VálaszTörlés
  4. Szia..

    Reméltem, hogy nem mostanában jön el ez a "fejezet".
    Nagyon szerettem/szeretem ezt a blogot. Kicsit szíven ütött, hogy itt és most vége.
    Ma már elég kevés blogot olvasok, talán, ha 2-t 3-t,, de ez a blog közéjük tartozott:)
    Nem tartom valószínűleg, hogy olvasni fogom a következőt, mert egyre elfoglaltabb, komolyabb lettem. Félre ne értsd, nem azért mert gyerekesnek találom, hanem eléggé fura érzés, mikor vége egy fejezetnek és te rájössz, hogy ez nem a valóság volt..:)
    Bár bízom benne, olvasni fogom az írásod, és remélem nem ez lesz az utolsó kommentem:)
    A blog csodás volt, köszönöm, hogy olvashattam!
    Sok sikert! :)
    Puszi:Viki

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen a kedves szavakat Viki! Természetesen nem értelek félre.:) Megértem ha nem fogod olvasni a következő blogomat, de nagyon örülök neki ha mégis.:) Én is köszönök nagyon sok mindent, köztük a Te kedves kommentjeidet is! :) Brigii xx

    VálaszTörlés